imgoingsmaller.blogg.se

Det här är min resa mot ett lättare och hälsosammare liv. Jag började på 110kg och har i dags läget lyckats gå ner till 102,3kg. Målet är att komma ner till 70kg. Även om jag mest skriver för min egen skull, då jag vilja kunna följa min resa, är du välkommen att följa mig i både med och motgång mot mitt nya liv!

Yeeees!

Kategori: Mars utmaning, Träning

Idag har jag varit nere på gymmet och kört ett riktigt tungt ben-mage pass. Och jag är så glad även om jag är helst slut. Ökade vikten lite på alla övningarna idag. Känns galet bra. 
Sen la jag även till raka marklyft och höft lyft för rumpans skull. Och idag körde jag för första gången squats med fri stång. Lite vingligt, men övning ger färdighet. Är övertygad om att mina squats kommer bli snyggare och bättre med tiden. 
Just nu älskar jag att styrketräna. Det är så roligt att känna att kroppen svarar på träningen och orkar mer. Underbart! 
 
Förra veckan fick jag ju hem min workout log från fitnessguru. Och jag har nu använt den på varje pass. Jösses vilken skillnad det blir. Mycket lättare att få koll på vilka övningar man kör och vilka vikter. Väl spenderade pengar enligt mig som är sämst på att hålla ordning på övningar och vikter. 
Kommentera inlägget här: