imgoingsmaller.blogg.se

Det här är min resa mot ett lättare och hälsosammare liv. Jag började på 110kg och har i dags läget lyckats gå ner till 102,3kg. Målet är att komma ner till 70kg. Även om jag mest skriver för min egen skull, då jag vilja kunna följa min resa, är du välkommen att följa mig i både med och motgång mot mitt nya liv!

Strong is the new skinny

Kategori: Träning

Idag efter jobbet så blev det en tur till gymmet för att möta upp sambon. Var dags för ett armar - bröst pass. Det gick riktigt bra faktiskt. Körde riktigt tungt på dem övningarna där jag har tekniken. Lite lättare vikter på andra övningar för att få in tekniken och stabiliteten. Dock helt slut i armarna nu, men  det är väl det som är tanken. 
Jag är verkligen världs sämst på att komma ihåg vilka vikter jag kört med sist. Jätte dålig koll på det. Så ikväll beställde jag hem fitnessgurus workoutlog. Kanske onödiga pengar för många, men för mig verkar den vara perfekt. Blir bra struktur och lätt att kunna följa sina framsteg. 
 
 
Kommentera inlägget här: