imgoingsmaller.blogg.se

Det här är min resa mot ett lättare och hälsosammare liv. Jag började på 110kg och har i dags läget lyckats gå ner till 102,3kg. Målet är att komma ner till 70kg. Även om jag mest skriver för min egen skull, då jag vilja kunna följa min resa, är du välkommen att följa mig i både med och motgång mot mitt nya liv!

Så roligt

Kategori: Mars utmaning, Mina mål, Träning

Ikväll har vi varit nere på gymmet för ett ben-mage pass. Det gick riktigt bra. Jag känner hur jag har utvecklats och blivit starkare. Jag har börjat få mer koll på övningarna och fått in en bättre teknik. Just nu är det så roligt att träna. Jag gör framsteg hela tiden. Just nu kör jag squats i smithmaskinen. Men nu börjar jag klara vikten och har bättre koll på kroppen, så nästa mål är att kunna köra med en lös stång. Något mer pass i smith, sen är det dags. 
Super kul när man får lite mer träningsmäl som motiverar en till att köra lite hårdare varje gång. 
Kommentera inlägget här: