imgoingsmaller.blogg.se

Det här är min resa mot ett lättare och hälsosammare liv. Jag började på 110kg och har i dags läget lyckats gå ner till 102,3kg. Målet är att komma ner till 70kg. Även om jag mest skriver för min egen skull, då jag vilja kunna följa min resa, är du välkommen att följa mig i både med och motgång mot mitt nya liv!

Lägga upp en plan

Kategori: Allmänt, April utmaning

Idag är jag galet trött. Sov jätte dåligt inatt, vaknade hur många gånger som helst. Och imorse var jag dessutom tvungen att gå upp lite efter kl 5 för att skjutsa sambon. När jag kom hem kröp jag ner i sängen igen för att sova 1,5 timme innan det var dags att göra sig klar för jobb. Men fick inte sova då heller eftersom jag hade svårt att somna och eftersom chefen ringde och väckte mig. 
Var en trött tjej som patienterna mötte i receptionen idag. 
Snabb lunch när jag kom hem och nu sitter jag i sängen och bara slöar. Jag vet, det är synd att vara inne när det är så fint väder ute idag. Men jag är så trött och orkar inte göra någonting just nu. 
 
Det är den siste mars idag. Surfar runt på olika träningsbloggar och försöker finna inspiration och klura ut en bra plan för mig när det gäller kost och träning. Men det är så svårt. Finns hur många sätt som helst att göra detta på. Jag har ju mina grundtankar, men jag känner att jag behöver utveckla dem lite. Måste lära mig att fatta bättre beslut när det gäller maten. Och när det kommer till träningen vet jag knappt hur jag ska lägga upp den. 
Nej det får bli till att klura och klura på detta tills jag får ordning på det. 
Kommentera inlägget här: