imgoingsmaller.blogg.se

Det här är min resa mot ett lättare och hälsosammare liv. Jag började på 110kg och har i dags läget lyckats gå ner till 102,3kg. Målet är att komma ner till 70kg. Även om jag mest skriver för min egen skull, då jag vilja kunna följa min resa, är du välkommen att följa mig i både med och motgång mot mitt nya liv!

Hej å hå

Kategori: Mars utmaning, Träning

Har varit nere på gymmet en sväng nu på förmiddagen. Jag älskar verkligen när man kan träna på dagen eftersom där mer eller mindre inte är något folk alls. Några enstaka personer men man behöver liksom inte trängas.. 
Hur som helst, idag blev det ett kortare pass på 30 minuter på cykeln. Fick upp ett riktigt bra tempo och svetten bara forsade. Hur skönt som helst! Däremot inser jag att när lönen kommer så blir det spotify premium för mig! Just nu har jag bara en gammal lista i mobilen och låtarna där är jag sjukt trött på, svårt att bli peppad av dem nu. Jag behöver ha lurarna i öronen när jag tränar kondition för att bli peppad. Utan musiken blir jag bara irriterad på ljudet från maskinerna. Visst det finns spotify på gymmet men ofta har någon annan redan valt musik, som idag spelades det beach boys eller liknande, inte direkt min typ av musik.. 
 
Nu ska jag köra och hämta ut mitt paket med träningkläderna. Spännande att se om dem passar :) 
Kommentera inlägget här: