imgoingsmaller.blogg.se

Det här är min resa mot ett lättare och hälsosammare liv. Jag började på 110kg och har i dags läget lyckats gå ner till 102,3kg. Målet är att komma ner till 70kg. Även om jag mest skriver för min egen skull, då jag vilja kunna följa min resa, är du välkommen att följa mig i både med och motgång mot mitt nya liv!

Det går framått

Kategori: April utmaning, Träning

I eftermiddag har jag varit nere på gymmet och kört ett armar-bröst pass. Det gick väldigt bra måste jag säga med tanke på att jag var riktigt trött idag och tung i kroppen. Det var dessutom första gången någonsin som jag körde ett styrkepass helt ensam. Innan har jag alltid kört styrketräningen ihop med sambon. Men nu är han iväg några dagar och jag hade inget annat val än att köra ensam. Det kändes bra att träna själv, bättre än väntat. Jag har verkligen fått bra koll på övningarna och en bra kontroll på min kropp. 
Jag avslutade passet med att hoppa upp på cykeln en snabbis.
 
Maten har även gått riktigt bra idag. Snart dags för middagen och sedan blir det mys med vovven resten av kvällen. 
Kommentera inlägget här: