imgoingsmaller.blogg.se

Det här är min resa mot ett lättare och hälsosammare liv. Jag började på 110kg och har i dags läget lyckats gå ner till 102,3kg. Målet är att komma ner till 70kg. Även om jag mest skriver för min egen skull, då jag vilja kunna följa min resa, är du välkommen att följa mig i både med och motgång mot mitt nya liv!

Konditionsträning - check..

Kategori: April utmaning, Träning

Idag vaknade jag kl 8,30.. Lite senare än jag hade önskat men men. Började dagen med att starta datorn och  fylla på kroppen med lite vatten. Sen gjorde jag mig iordning och drog iväg till gymmet. Kände mig sådär lagom sugen på att köra konditionsträning. Men nu ska späcket väck och då är kondtionsträningen ett måste! Pluggade in hörlurarna och på med musiken. 
 
Det hela slutade med 
  • 15 min crosstrainer 
  • 8 min rodd (fördelat på 4min rodd,1min vila, 4min rodd) 
  • 10min powerwalk på bandet. 
Känns riktigt skönt nu när det är gjort. Tog verkligen ut mig och när jag var klar forsade svetten av mig. Lite äckligt men bevis på att man kämpat på bra.. 
 
Nu sitter jag med min "frukost".. 
Kommentera inlägget här: