imgoingsmaller.blogg.se

Det här är min resa mot ett lättare och hälsosammare liv. Jag började på 110kg och har i dags läget lyckats gå ner till 102,3kg. Målet är att komma ner till 70kg. Även om jag mest skriver för min egen skull, då jag vilja kunna följa min resa, är du välkommen att följa mig i både med och motgång mot mitt nya liv!

Dåliga uppdateringar

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen varit sämst på att uppdatera här. Men dem senaste dagarna har varit jobbiga. Jag har haft en plan över träningen och maten. Men det har inte blivit alls som det var tänkt. Har haft en helt galen mensvärk och mitt humör har varit helt upp- och nervänt. Träningen har inte blivit av, och maten har gått sådär. Har varit på kalas, och haft fest. Har inte direkt överätit, men har kanske inte fattat dem bästa besluten när det kommer till typen av mat. Idag är det söndag och jag hoppas på att kunna komma tillbaka på rätt spår igen. 
Kommentera inlägget här: